Prezentacja nowych funkcjonalności Portalu Klienta iBTM.
W związku z wdrożeniem nowych funkcjonalności w Portalu Klienta iBTM umożliwiających korzystanie z Portalu Klienta przez przedsiębiorców oraz osoby przez nie wyznaczone (prokurenci, pełnomocnicy, pracownicy itp.) uprzejmie informujemy, że 10 grudnia 2024 r. o godzinie 9:00 Biuro ds. Transportu Międzynarodowego organizuje prezentację on-line. Na prezentacji zostaną omówione nowe funkcjonalności oraz zasady składania wniosków za pośrednictwem Portalu.
Spotkanie jest darmowe i odbędzie się na platformie Microsoft Teams. Aby w pełni korzystać z funkcjonalności spotkania, zalecamy używanie aplikacji desktopowej (zainstalowany program na komputerze).
Ponadto, informujemy, że w przypadku dużego zainteresowania wskazane zostaną kolejne terminy szkolenia.
Co to jest Potral Klienta iBTM?
Przez Portal Klienta możliwe jest uzyskanie dostępu do danych przedsiębiorcy lub organizacji przewoźników drogowych oraz złożenie wniosków o:
- przedłużenie ważności licencji wspólnotowej;
- wydanie dodatkowych wypisów z licencji;
- wydanie świadectwa kierowcy;
- wydanie zezwolenia zagranicznego;
a także złożenie informacji dotyczącej wymiany taboru lub zmiany nr rej. pojazdu albo zmiany prawa dysponowania pojazdem.
Ponadto Portal Klienta umożliwia obsługę organizacji zrzeszających przewoźników drogowych w zakresie:
- wydawania zezwoleń zagranicznych w zakresie przyjmowania i zwracania blankietów;
- przypisywania blankietów do przedsiębiorcy poprzez Portal Klienta.
Portal Klienta przewiduje również samodzielne wprowadzenie danych dotyczących rozkładu jazdy linii regularnych (przystanek, adres przystanku, przejścia graniczne, oznaczenia państw, odległości w km między przystankami).
Portal Klienta dostępny jest pod adresem: https://ibtm.gitd.gov.pl/
Źródło: https://www.gov.pl/web/gitd/informacja-852024